Powered By Blogger

22 juni 2011

gummybears my arse


Jag skulle ju faktiskt avsluta vädergnäll-inlägget med det här.
Men jag glömde, så det får bli ett eget pimpinett inlägg.
FÖRLÅT mina svensk-svenska sweetiedarlings. Ni fattar inte det här. Så ni kan lika gärna gå direkt till kylskåpet utan att passera *gå*.
Ja ja, jag vill bara säga att av alla jävla klyschor/metaforer/döda uttryck/whatever så HATAR jag nu just allra-allra-allra mesta

"siis ei oo vissiin menny nallekarkit tasan"

Hör jag någon säga det EN gång till så lovar jag att jag mördar någon.
På ri- på riktigt.
En annan sak som stör mig så jävla mycket är när någon (=idiot) säger typ "amen livet är inte alltid en dans på rosor" eller något annat jääävligt DÖTT och tror, ja på riktigt TROR, att ingen har hört det förut.
hitta på egna uttryck för FAN.

3 kommentarer:

  1. en ennan: he blir no bättre tills du ska gift dej...DÄMM!!

    SvaraRadera
  2. må fridens liljor kanta din väg genom livet!

    SvaraRadera
  3. oh, THANKS Aneleh!
    you made my day.
    också en hat-favorit;
    "det får bära eller brista"
    OCH ännu värre på finska;
    "menee syteen tai saveen"
    *ryser*

    SvaraRadera