Powered By Blogger

21 juni 2011

it's important to smell good


Jag tycker det är lite ½gulligt att min 5-årige son gillar väldoftande tvålar och duschmojs.
För någon månad sedan ville han sniffa på min kokosdoftande oriflame duschtvål och han gillade den så pass att han bestämde sig för att den är hans egen.
Nu har vi en ny som doftar ännu mer kokos (bilden). The smell is sooooo creamy!
Yummy.
Idag skulle vi dessutom ha en ny handtvål till trisseboda och han vill bestämma vilken. Vi sniffade på olika och han bestämde sig för en som doftar apelsin.
På kvällen när jag duschade honom tvättade han händerna med apelsintvålen och kroppen tvättades med den supergräddiga kokostvålen.
Han sade:
"Nu kommer jag att dofta jättegott hela natten och jag kommer att dofta gott ännu på morgonen".
Det ni.
Jag hoppas han tänker likadant om hundratals ljusår när han har en partner.

1 kommentar:

  1. Så gulligt att han gillar dofter! Vi får hoppas intresset håller i sig så han vill dofta gott också i vuxen ålder och vill imponera på en eventuell partner! :)

    SvaraRadera