Powered By Blogger

23 september 2011

wind of change


NEJ jag diggar icke scorpions.
men som (kanske) någon sharpminded har märkt (mhm, av alla 2 som läser min blogg..), så har jag ibland som rubrik en låt-titel. jag tänkte inte på det i början men jag kommer att sträva till att alla inlägg har en låt-titel som rubrik.
amen guuu så intressant eller hur liksom typ baa va va va.

för bara ½ år sedan tänkte jag ännu
"jag, studera? no way, never again! orkar inte. vill inte. what is the point, jag är gammal och onödig."
MEN.
jag snubblade över min drömutbildning.
jag tänkte what the hell och sökte.
och blev antagen.
så satt man sen där med skägget i brevlådan (once again) och tänkte jaha hur gick det här till då jag ska tydligen börja plugga jag som aldrig mer skulle plugga och jag som nyss börjat jobba och jag trivs inte ALLS på mitt jobb och plötsligt VISSTE jag att fananamma det är det här jag SKA göra jag ska plugga NU för det här är min chans och gör jag inte det här nu så kan jag lika gärna lägga mig ner och säga goodbye världen och det allra allra bästa är att jag tänker också slutföra mina andra studier som legat och möglat i flera år för nu jävlaranamma ska det bli nåt av mig för jag är så trött på att inte vara någon för att jag inte är någon och jag vet knappt själv vad jag menar längre.

Hälsningar till alla jag känner som inte kan/vägrar använda skiljetecken när ni skriver.
Nu vet ni hur det känns.

I may have "medelsvår depression" nu just men jag ska FAAN klara det här.
Jag måste.
Jag vill.




3 kommentarer:

  1. JAHA. och så kom bilden igen på fel ställe.
    FAN!

    SvaraRadera
  2. JAG VILL oxå att du vill att du orkar fast du deppar men jag jag vet att du klarar det :)

    SvaraRadera
  3. Du kommer att klara det! Kram o hälsningar från en som heller inte slutfört gamla studier som bokstavligen snart möglar bort i skrivbordslådan. Nu gav du mig en kick att fundera på dem lite igen. Kanske också jag ska ta tag i dem... Vi kan sedan heja på varandra ; )

    SvaraRadera