Powered By Blogger

3 juli 2011

11.04





... visade min veryvery retro klockradio när Sonen öppnade ögonen och konstaterade "go moron mamma".
Undra på när man som liten kille vakat till 02 !!
(mami vakade till 04 men det säger hon inte högt)
Det blidde grillning på stranden igår med våra nya "familjemedlemmar".

Körv (för alla kadeverätare)
Nypotäätsallad (THE potäätsallad made by Me)
Såndär ost man kan grilla
Batong + färskost
Lite vin och annat barn inte inte får dricka

Ungarna fick springa omkring och fjanta sig.
De vuxna fick sitta och se på (och fjanta sig).
Jag var miljövänlig och plockade med mig en halv påse med tomflaskor/burkar (alltså inte våra egna utan som någon lortfjant lämnat efter sig).
Och så var jag och busk-kissade. DET har jag inte gjort på herrans många år. Inga myggbett i arslet tack och lov.

It was veryvery nice!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar