Powered By Blogger

13 juli 2011

my best best girlfriend...


MIN BÄSTIS!
mmm, det hade man då man gick på lågstadiet.
Eller hur?
Av alla jävla störande stuff (och de är många) så är en av de värsta då VUXNA tjejer/kvinnor ska göra reklam för sin BÄSTIS.
*amen jag kan fika med dig idag men imorgon ska jag fika med min BÄSTIS*
*amen jag kan träffa dig idag men imorgon kan jag inte för då ska jag shoppa med min BÄSTIS*

jaha ja.
okej då.
inget fel med att du ska träffa en människa som du gillar jättejättemycket.
klart man får ha bästisar.
klart man gillar vissa mer än andra.
men man behöver väl FAN inte göra reklam över att man har en jävla hierarki på sina vänner.

JAG anser FAKtiskt att det är ganska så jävla förnedrande att säga till sin VUXNA vän nåt i stil med *jag ska fika/shoppa/what evaaaaaaah med min BÄSTIS*

Och fy faaaaan jag är TRÖTT på folk som säger att de blivit "mobbade".
Jaha ja, det var en liten skit på dagis som sa att du hade ful tröja.
Amen ja ja, då har du ju blivit MOBBAD.

Try this:
Under tre år får du varje dag höra att du är FUL och DUM I HUVUDET.
Att du inte är värd ett jävla piss.
Varje dag.
Every day.
I TRE år.
Men alla som sade att DU är ful etc. var så klart normala.
DU, som var ful och dum i huvudet fick gå till skolpsykologen.
För att det var ju DIG det var fel på.
Eftersom alla tyckte att DU var så jävla äcklig, så var det ju DU som var tvungen att förändras.
Hur mycker du än förändrades,
vad du än gjorde (och det var en hel del)
så var det alltid någon som påminde dig om att

DU
ÄR
FUL

DU ÄR
DUM I HUVUDET

Är det konstigt att man har uselt självförtroende i vuxen ålder?
Är det konstigt att man tror att alla flinar bakom ryggen på en för att man är FUL.


Är det konstigt att man är som man är?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar