Powered By Blogger

29 juni 2013

Fist & Shout

07.08:  jag är 60 år gammal
08.10:  jag är 39 år gammal
12.15:  jag är 30 år gammal
15.28:  jag är 100 år gammal
19.43:  jag är 700 år gammal
20.52:  jag är 101 år gammal
00.17:  jag är 20 år gammal
03.03:  jag är 99 år gammal
05.32:  jag är 1000 år gammal

Nyss när jag cyklade fram-och-tillbaka till stan med musiken i örat kom jag på att det blir ganska lustigt om man man i låtar byter ut alla "hold on" till "Hodor".
I vintras kom jag & S på att det blir extremt lustigt om man i låtar byter ut alla "twist-" ord till... ja just det... "fist-".
Man kan gott och väl ha kul en hel natt med det där.

Nu just;
en ändlös känslomässig berg-och-dalbana.
Vart jag än vänder sårar jag någon.
Vart jag än vänder sårar någon mig.
Jag pillar bort gamla sårskårpor vilket ju leder till ny sår.
I värsta fall en riktigt jävlig inflammation.
Plåster hjälper icke.

Står rätt så stadigt men ofta blåser det för hårt.
Faller ibland bakåt,
sällan framåt.
Men inte en jävel ska göra krokben för mig.
Not anymore.

Hodor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar