Powered By Blogger

18 juli 2013

sweet dreams

* jag vadar i vatten där det finns glasskärvor på botten. vadar till en sten på vilken jag kletar bokstäverna S & M med lera.
* jag ser en kvinna åka pulka med sina tre döttrar + deras hund och igelkott. de åker ner i ett vak. två av döttrarna drunknar, resten klarar sig.
* jag har en baby som kvävs av en bok i miniformat. jag försöker pilla ut boken och skakar babyn uppochner. utan resultat.
* jag är på fin middag med politiker och har ingen aning om bordsskick. snor börjar rinna i floder när någon ska fotografera mig. jag torkar med en grön servett som jag sedan kastar på grannens tallrik.
* jag ensam hemma. det är natt och jag är mörkrädd som alltid i dessa återkommande drömmar. jag vill tända alla lampor men inga fungerar. jag hatar dessa drömmar!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar