Powered By Blogger

25 december 2013

blasphemous rumors

... but when I die I expect to find him laughing.
Strange love.
I just can't get enogh.
It's no good.

Depeche har ALLTID varit mitt favorit-band.
Sen jag var fuckin' 10 år.

Har inte lyssnat på DM på ett tag men ikväll gjorde jag det.
Och det kändes bra.

Nästan lika bra som att ha ett bra tag få höra vilken
FANTASKTISKT
usel Människa man är.

Dum i huvudet.
Totalt inkapabel att hjälpa andra.
O-empatisk.
Dålig mamma.
Totalt ointresserad av sitt eget barn.

Just det.
Jag är
INTE INTRESSERAD
 av hur mitt barn mår
samt hur mitt barn har det någon annanstans än hemma.

För att inte glömma,
nej guud förbjude,
hur otroligt självisk jag är.

På riktigt?
Aa, det är på riktigt.
Åh, ursäkta,
jag är ju även en Hora.
Men det har ingen betydelse
för mig får man kalla vad fan som helst (utan kon-se-kven-ser).
 Jag kan dock inte låta bli att lite förundras över att bli kallad Hora
när man knullat med 2 killar på 1½ år.
(Man skulle ju kunna jämföra med sig själv.
Bara som exempel.)
Men det är klart.
Det är ju skillnad på män och kvinnor.

Men som sagt,
jag tänker inte längre
Holla Min Keft.

FÖR ATT JAG HAR FÅTT NOG!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar