Powered By Blogger

4 april 2011

back to life, back to reality

Måndag.
1 vecka sjukledigt kvar. Hoppas det räcker.
Jag saknar faktiskt ungarna på jobbet. Och kollegerna.
I natt drömde jag dessutom att jag satt i en roddbåt med en av våra ungars mammor, så jag antar att saknar lite ungarnas föräldrar också :)

Dagen började med ett stort leende. Förra veckan såg jag ett youtube-klipp som en mobbad tjej i usa gjort. (Har klippet som länk på fejjan). En annan, lite äldre tjej (även hon från usa), hade gjort ett eget klipp som svar åt den mobbade tjejen.
Den äldre tjejen, Erika, gav sin e-mailadress i sitt klipp. Jag fick en stark känsla av att jag måste skriva åt henne. Så på lördag kväll skrev jag ett e-mail till henne och berättade om mina egna erfarenheter. Idag hade jag fått svar av henne! Plus att hon hade skickat en friendrequest på fejjan! Nice.

Ska under veckan försöka vila samt vara aktiv i en harmonisk blandning. Hur det nu sedan ska lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar