Powered By Blogger

18 september 2011

en latmasks bekännelser

snabbuppdatering av Livet

* varit i Sthlm och hälsat på syrran + andra kära. Fantastisk resa. Älskar staden! Saknar.
* börjat jobba ½tid. Vantrivs. Är ett nervvrak alltid när jag kommer hem. Vill sluta. Ska sluta.
* börjat distansplugga till mitt drömyrke. Vill satsa allt. Ska satsa.
* ska distansplugga fler grejs bara jag får det ordnat.
* ska INTE plugga något som har med mitt nuvarande jobb att göra.
* inser att det finns ytterst få i min närhet som jag kan lita på.
* är skittrött på att "finns till", stödja, lyssna på, trösta männsikor som inte ger mig samma möjligheter när jag behöver ventilera. Jag behöver stöd NU.
Shit vad tomt det blev runtomkring en.
 * är förvirrad över det nya formatet när jag skriver blogginlägg. Låt nu för fan något vara som det är. Perkele.
* har sovit skitdåligt i flera månader.
* har läst en drös med bra böcker. Lista senare.
* har huvudet fullt av tankar jag vill skriva om men jag orkar inte. Ska försöka orka skriva lite varje dag. Eller varannan.

Jag vill Leva och Må Bra och vara en Bra Mamma och en Bra Partner
en bit på väg men lång väg kvar



3 kommentarer:

  1. Du är åtminstone världens bästa syster och jag är säker på att du åtminstone DUGER på det andra också <3

    SvaraRadera
  2. Ni är jättevälkomna att kom å häls på oss här i Vörå när ni vill behöver koppla bort från vardagen lite och har tid och ork! :)

    SvaraRadera
  3. tack mina Fina!
    nu måst jag tillägga att jag när jag skiver om sånadär grejer, så menar jag inte ALLA jag känner eller ALLA i min närhet.
    men jag förutsätter att de jag verkligen bryr mig om och de som verkligen bryr sig om mig VET att jag inte "menar" just dem specifikt.
    och så klart menar jag inte kompisar/bekanta jag inte har eller aldrig haft så mycket kontakt med men som ändå "finns där" som en liten bisats i mitt liv.
    ingen ska ta åt sig. bara lite :)
    love you all my bitches!

    SvaraRadera