Powered By Blogger

18 november 2011

vingar för pengarna

... faktiskt en låt jag haft på hjärnan länge.
Ska kanske inte köpa vingar för pengarna.
(vilka pengar?)
Ja ja ja, artisten är Mikael Rickfors.
Det är bara att juutuuba.

Sitter fortfarande här och är helt låst.
Instängd på nåt sätt.
Arg, förbannad och besviken på mig själv.
Att jag låter mig påverkas så lätt.
Någon annans dåliga dag blir mitt problem och mitt fel?
Like always.
Jesus christ on a freakin' bike jag är trött på att få skulden för att man anser sig ha all rätt i världen att freaka out på mig. Och sedan uppriktigt bli förvånad och så-å-å-å-rad för att jag blir ledsen/sårad/arg/konfundrad.

Ekss-kjuus me. Jag har också freakat åt höger och vänster.
Ibland med all rätt.
Ibland inte.

Hur fan ska jag säga det här?
Hur?
HUR?

JAG KAN INTE LÄNGRE BE OM FÖRLÅTELSE.
DET GÅR BARA INTE.
JAG KAN INTE BE OM URSÄKT FÖR ATT JAG EXISTERAR.
JAG KAN INTE LÄNGRE NÅGONTING.
VARFÖR SKA JAG BE OM URSÄKT FÖR ATT DU HATAR MIG?
VARFÖR?
Jag vill bara slippa allt jävla HAT!!

Jag kommer aldrig att köpa vingar för pengarna.
Kan man köpa liv?
Självförtroende?

Jag är tacksam för:
(måste måste måste vara tacksam för något)
min son som är finast världen
syrran
yenna
hatis-raris
vonne
för att jag inte väger över 100 kg
för att inte är analfabet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar