Powered By Blogger

13 augusti 2012

it's all about ME

denna blogg handlar om MIG.
mina tankar och funderingar.
inte om DIG.
jag har huvudrollen.
så om du läser min blogg så utgå inte ifrån att mina bilder eller det jag skriver handlar om dig.
klart jag skriver om andra männsikor.
men det är ändå bara MINA tankar.
vad jag just då har upplevt och hur jag har känt mig och vad jag har sett/hört.
det här är min stil att skriva och jag tänker inte ändra på den.
jag tänker fan utveckla den.
om mina tankar utgör ett problem för dig så finns det säkert en hel drös med trevliga mode- och matbloggar som du kan läsa istället.
om *sarkasm* och *ironi* är helt främmande ord för dig så rekommenderar jag att du skiter i min blogg.
också om du har problem med människor som säger sin ärliga, oftast kärringen-mot-strömmen, åsikt om känsliga ämnen (inte typ dynamit) så är det bäst du söker dig någon annanstans.
som jag sa till min läkare när han frågade vad jag skriver om;
"min blogg är lite som Seinfeld, it's a show about nothing"
fast inte riktigt, it's about everything and nothing.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar