Powered By Blogger

15 augusti 2012

STHLM in my heart & mind

1 år sedan jag var i Stockholm.
det var egentligen första gången jag var sådär or-den-tligt där.
blev förälskad i staden!
jag vill dit NU.
saknar syster.
skulle behöva semester.
(vadå semester!? du har ju varit sjukledig i snart 1 ÅR!!).
jamen just ja, för jag har ju bara degat hemma och spottat i taket och gjort ing-en-ting.
sover 24/7.
not really.
en "normal" människa har inte skuggan av en chans att förstå hur jädrans mycket det tar på krafterna att gå omkring och må crap och att aldrig kunna sova ordentligt.
men, jag är äntligen på väg ut från den onda cirkeln.
men jag skulle såååå behöva extra pepp och kicks av alla mina sweetiedarlings in Sthlm.
Syster (+ the cats)
Hatis (+ Opus)
Jakki (+ hennes powertools)
Petra (som jag inte sett på tusen år)
och Lagerhaus!!
och Pizza Hut!

igår innan kvällsduschen råkade jag kolla mig själv i spegeln. alltså stor spegel.
jag insåg en sak.
med tanke på att;
jag fött ett barn
jag är 38
jag inte tränat på flera år
att min kropp mått uselt såväl fysiskt som psykiskt i herrans många år
så ser jag faktiskt helt okej ut.

note to self:
ta nu för faaaaaan vara på den tanken och sluta trycka ner dig själv konstant!
det blir ett jädrans projekt men jag ska försöka.

the only way is up.

lite STHLM-minnen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar