Powered By Blogger

14 augusti 2012

alice & june



hade äntligen möjlighet att ta en ENSAMpromenad.
över 1 månad sen sist.
lurarna i öronen så man slipper tänka.
(HA! som om DET skulle vara möjligt)
fan att man inte kan nollställa hjärnan för en endaste sekund.
jag vill liksom inte börja knarka.
vet inte hur många gånger jag lyssnade på Indochines Alice & June.
många.
tröttnar inte.
konstigt, eftersom jag avskyr franska och behärskar inte språket.
gick vanliga vägen och spottade 2 nya cyklar i vattnet.
undrar när jag spottar ett lik i metviken?

har egentligen inget vettigt att säga nu just.
jo, en kul "diskussion" vi hade med Jenny igår;

*vi kollar på tjock-programmet och försökte googla bilder på en fet jillian michaels*

Jen: kolla nu fan hennes six-päkk!!
Jag: mhm...
Jen: jag sku sälja mitt högra ben för att få en sånde mage.
Jag: så då sku du kunna säga att *hey don't mind my fake leg, look at my freakin' SIX PACK!!*
Jen: exakt!!
Jag: sku du sälja båda benen för en såndär six päkk?
Jen: jepp!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar