Powered By Blogger

30 juli 2013

never let me down again

Neee-e, nu får det banne mig vara NOG.
Man kan ju bara inte gå omkring och slösa sin energi, sina tankar på någon som helt enkelt inte bryr sig
ett. jävla. piss.
Hur är man funtad i hjärnan när man ger halva handen, säger fina saker, säger att man bryr sig och tycker om
för att sen bara totalskitignorera en!?
Exakt; man har massiva problem med sig själv och saknar en hel del skruvar.
För att inte tala om hur JAG är funtad i min ÄRThjärna när jag går omkring och tror och hoppas.
HOPPAS!?
Herregud.
För att inte snacka om att jag själv försummat viktiga människor pga S.
Nästan så man skäms.
För att inte tala om hur jag försummat mig själv!
Helvetes jävla skitpiss.
Hur jädrans dum får man bli.
Snacka om att bli lurad på konfekten.
Riktigt rejält grundlurad.
Men men, när man på riktigt tror att någon är Människan man väntat på i hela sitt liv så antar jag att förståndet har en benägenhet att... att försvinna.
Förstånd + känslor är visst ingen bra kombination.
Har jag hört.
Så nu får det bli..
MÅSTE det bli en period med massiv samt generös själv-hjärntvätt.
SKIT I HANDE KLEPPIN, som min gode vän P säger (smajl)
Lär Dig att tycka om Dig själv, som min klippa M säger.
Hah, easier said than done.

Förresten är det lite helvetes skönt att det regnar idag.
Fick lindrig solsting i förrgår och det var inte mysigt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar