Powered By Blogger

10 juli 2013

people=shit

Det var aningen lustigt idag när jag besökte Y på gravgården;
hade musiken i örat på random och i samma stund jag äntrar the grave yard börjar Ramones Pet Sematary.
Kände mig lite rebellisk när jag sedan lyssnade på Slipknot (rubriken) medan jag sökte mig tillbaka bland gravarna.
Jag gillar att gå på gravgården. Borde göra det oftare.

Är ensam nu.
Skönt.
Vill vara ensam
isolera mig.
Inte prata
inte lyssna
inte tänka
inte känna.

Ligger i sängen och glor på Vikings-serien.
Klart sevärd men inte i klass med GOT.
Inget är i klass med GOT.

And FYI,
fast jag säger att jag inte bryr mig
så gör jag det.
I allra högsta grad.
Nynnar på Paula Abduls "Coldhearted Snake" och försöker,
verkligen försöker
vara just en sådan.
Men jag är väl helt enkelt för
M E S I G.
För snäll
för känslig
för... mänsklig?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar