Powered By Blogger

4 oktober 2013

never let me down again

Okej. Nu när jag kommit ur Survivor-garderoben så tillåter jag mig att reflektera över programmet här.
(jag saknar fortfarande än vän att snacka survivor med. liksom sådär riktigt nördigt).
Alltså;
hårväxt.
Kan inte låta bli att fascineras (nåja, kanske inte rätt ord, men..) över att de kvinnliga deltagarna ALDRIG har generande hårväxt någonstans.
Inte på benen, inte i armhålorna och SPECIELLT inte vid den sk bikinilinjen.
Brudarna bara spankulerar omkring i sina minimala bikinin (ytterst sällan hel-simdräkter) och ser ut som om de nyss genomgått brazilian wax.
Ja ja ja, jag fattar ju att det är "arrangerat".
Men ändå.
För killarna/männen får nämligen skäggväxt snabbare än Ridge Forrester när han är deprimerad.
Det är även ytterst sällan som någon deltagare har synbart skitigt/flottigt hår.
Knappt ens tovigt hår.

Nu just känns det igen aningen tungt att gå vidare.
Som tur finns det bra saker i min tillvaro;
Sonen
M
att jag orkar och faktiskt för tillfället gillar att plugga
att min mage mår SÅ mycket bättre
att jag, trots allt, på ngt underligt vis stapplar framåt.

Jag vill inte vara Din problemavfalls-conteiner.
Jag vill vara Din vän.
För att jag bryr mig och jag vet att Du bryr Dig
fast Du visar det på riktigt jävligt konstiga vis.
Jag kommer aldrig att släppa taget.
Sluta såra mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar