Powered By Blogger

26 november 2013

I'm sorry

Förlåt.

Jag vill säga förlåt till alla Människor jag ignorerar.
Jag ignorerar Er inte för att jag är arg eller sur.
(för det är jag inte).
Oftast är jag bara ledsen eller/och trött.

Jag vill säga förlåt till Er alla som mailar, skickar sms, whatsappar,
ringer (okej ingen ringer),
men allt det där andra.
Alla ni som skickar längre meddelanden
eller bara några ord.
För att sända mig en tanke
eller en kram
eller bara några uppmuntrande ord.
Jag uppskattar det,
det gör jag verkligen.

Varför svarar jag (oftast) inte?
Kanske jag helt enkelt inte har något vettigt att säga?
Kanske jag helt enkelt inte vet vad jag ska svara när någon frågar hur jag mår.
För jag vet faktiskt inte.
Jag vet inte hur jag mår.
Jag kan bara inte säga
"bra"
eller
"sådär".
För oftast mår jag upp-och-ner och hit-och-dit.

Så förlåt.
Jag vet att Ni finns.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar