Powered By Blogger

3 mars 2014

a tribute to facebook

06.32
 status: ååh så gott jag har sovit. nu morgonkaffe och iväg till gymmet.
            instagram: kaffekopp + fat med ½ fralla med mager ost samt 3 gurkskivor
                              (inget fett, naturligtvis inte)
            postar en bild med positiva ord.

07.23
 status + tag: @ the gym. idag blir det rumpträning :)  :)  :)
             instagram: med träningskläderna på, magmusklerna "råkar" synas
           
08.12
 status: jösses vilket gympass! vilken härlig start på dagen. nu är jag full av energi!!!

08.35
 status + 3 taggar: @ work. mysig morgonfika med bästa jobbkompisarna!  

09.02
status: oj oj, nu måste jag komma igång. mycket att göra :)  :)  :)

09.47
 status: åh, vilken jobbig kund! *feeling annoyed*
            postar en länk med vädjan om att skriva under för att bisexuella myggor på
            Udadandara ska kunna gifta sig + kommentar om att JAG minsann skrev under
            för att JAG vill göra skillnad!
            postar även en bild med en söt hundvalp iförd i fåning balettklänning.
            creatar en event "Tupperware hemma hos mig 4.4". bjuder in ALLA sina
            kvinnliga vänner. även de som bor utomlands.

11.18
 status + tag: lunch @ *något sunkigt lunchställe* med bästa teamet! gottgott :)
             instagram: skolmjuka potatisar, seg biff, skitbrun sås,
                                extremt sunkiga frysgrönsaker
                               + kommentar: himmelskt gott!!

15.27
status: suck. vad fixa till middag??? några förslag???
                       (9 st fb-vänner länkar tråkiga recept, alla länkar gillas)

17.13
status + tag: arbetsdagen över! @ *random matbutik*. yess! jag hinner nog 
                     shoppa lite också. det är jag värd. äkta hälftens tur att hämta 
                      barnen idag :)  :)  :=D

18.02
 status: äntligen MAT! *feeling hungry* hela familjen samlad kring matbordet :)
            instagram: fullkornsspagetti, kycklingstrimlor i (lätt)gräddsås, tomatskivor.
                              barnen ler snällt mot kameran, mannen gör tummen upp.

18.37
 status: barnen tittar på barnprogram, mannen på träningar 
              och lilla jag slappar med min mac i soffan *feeling relaxed*
             instagram: 4 nya tröjor, 17:e paret högklackade vinterskor, 23 olika
                               skönhetsprodukter + nya neonrosa spetsunderkläder
                              + kommentar: hihi, shoppade visst lite idag :)  måste nog
                                 göra min plikt sovrummet innan visaräkningen kommer
                                *10 st wink-smilysar*
             gillar alla sina vänners statusar som har att göra träning och barn

18.52
 status: RESFEBER!!!!! vart lönar det sig att åka i april??
              det måste vara barnvänligt men också romantiskt :) och VARMT!!!!!
            27 (kvinnliga) vänner svarar. det diskuteras kors och tvärs.
             allas kommentarer gillas.

19.27
 status: det blir att åka till *random sunkigt turisthelvete* i april. ska bli sååååååå skönt!
            postar bilder på hotellet + en random strand

20.36
 status: pust!! fick äntligen barnen i säng :)  nu blir det veckans bästa 
             DESPERATE HOUSEWIVES!!! 
            gillar alla "gulliga" bilder på husdjur och barn som väninnor postat

22.42
status: nu tar jag natten *feeling tired* 
           sov gott alla vänner. imorgon är det FREDAG!!
            myskväll med älsklingen, blir att hyra film och fixa tacos. 
            mmmm... och på lördag är det "Girls night out" 
           *7 st wink-smilysar*  så det blir både frissa och manikyr 
            imorgon efter jobbet :)
     

23.17
 status: hihi, älsklingen gillade mina nya underkläder *4 st hjärtan*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar