Powered By Blogger

4 mars 2014

sexual harrasment (panda)

Det här blir inget långt inlägg
för det jag har att säga vill jag säga kort och koncist.
Amen vadårå?

Jo.
Jag anser att om,
OM
man undrar om någon av sina vänners/bekantas sexuella läggning
så frågar man personen i fråga IRL.
Inte via fb-mail/chat.
Inte via någon annan.
Vi lever fan på 2000-talet.
Vi går inte i högstadiet.
Jag vet att ingen av mina närmaste Vänner är homofober och jag vill GÄRNA tro
att ingen i min radie av bekanta är det.
Jag har absolut inget emot att någon frågar eller undrar.
Jag tar det bara som en komplimang.
Men fråga isf personen själv och berätta varför du frågar.
Att tissla och tassla om någons (skit samma vem det gäller)
sexuella läggning
som om det vore o-normalt eller en jävla sensation
går med råge över min horisont.

Men visst.
Undra på ni bara.
Under tiden umgås jag med Sonen eller mina Vänner.
Eller läser en bra bok.
Men det jag d e f i n i t i v t 
gör är att jag skiter i om DU är hetero, homo, bi eller vad fan som helst!

LÄGG ÄGG.


1 kommentar:

  1. Hi there, I enjoy reading through your article post. I wanted to write a little comment to support
    you.

    Feel free to visit my homepage :: need for speed rivals trainer (http://www.ksvill.com.au/xe/?document_srl=1675872)

    SvaraRadera