Powered By Blogger

8 april 2014

there's no cure for beeing a cunt

Hmm.
Vet inte riktigt vad jag ska säga.
Nå, kanske först och främst; varrförr ska det genast vara komplicerat när det äntlingen händer något.. bra (?) ?
Eftersom jag inte riktigt vet åt vilket håll flaggan ska hissas så holder jag min keft än så länge.
Men någon enstaka fjäril i magen har definitivt vaknat.
(fast jag egentligen inte vill. but what can you do)

Det är rätt så katastrofalt med sovandet. Fortfarande. Fattar inte hur jag orkar.
Har dock varit en ovanligt skön helg med viloläge i 2 dygn, seriemaraton + trevligt sällskap.
Ovanligt trevligt sällskap.
(men det skulle jag ju inte prata om)

Får tydligen ta en ordentlig funderare på vissa kompisförhållanden.
Om man bara duger vissa dagar (eller veckor) eller då när man möjligtvis kan göra en tjänst
så anser jag att förhållandet är rätt ensidigt.
Eller att man duger i slutna rum men i möblerade rum förvandlas man till en narr som andra ska skratta åt och se på en som en billig utgången hundkorv
så...
ja, kräver knappast förklaringar.
Jag vägrar att vara någons hål eller någon sorts LÖST GRUS.
Tycker jag om någon på ri.. på riktigt så är jag en klippa.
Tycker jag om någon på ri.. på riktigt så SÄGER jag det.
För det ska man göra.
Men,
jag har fortfarande inte riktigt förstått pointen med att säga att man tycker om någon
men sedan ändå behandla denna någon som crap.
Varör gör man så?

Nähä, nu ska jag gå vidare och FÖRSÖKA ta vara på allt bra, som trots allt, finns i mitt liv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar