Powered By Blogger

9 april 2014

I've got nothing to do, but hang around and get screwed up on you

Screwed up?
Screwed over?
Or just screwed?
Lite av allt det där tror jag. Känns det som.
Definitivt trött på att bli screwed over.
Done. Finito. Slut. Loppu. Amen.

Det har varit dags att gå vidare rätt länge nu.
Men det har varit allt annat än simpelt när känslorna bara tar över förståndet.
(vilket jag dock ändå inte saknar. oftast)
Kanske jag äntligen klarar av det.
Det känns så iaf., oavsett vad som än sker.
Men
kanske det är äntligen dags att ta sig upp ur geggan?
För det är ju ändå något man (tyvärr) måste göra helt på egen hand.
Jag är beredd på bakslag, visst, naturligtvis. (forever pessimist ya know)
 
En sak vet jag iaf.
Som jag funderat på en tid redan.
Jag har aldrig haft så bra vänner som jag har nu just.
Och jag bara vet att de jag har nu, vårt GÄNG,
kommer att hålla ihop.
Ibland mindre, ibland tightare, men de kommer att finnas.
Fina, roliga, smarta (ähum?), bästa Människor!
+ de några jag har på andra sidan vattnet.
Ni är precis exakt lika viktiga.

En annan sak vet jag definitivt.
Jag har fått NOG av bullshit och hjärtesorger.
Speciellt det senare.
Så det kommer att vara allt annat än simpelt att försöka känna något
när man i över 1 år har gjort sitt bästa för att inte känna.
Skadad och kränkt.
Fy fan.
Likväl kommer vissa känslor aldrig att försvinna.
Blekna, kanske, så småningom.
Men aldrig försvinna.
Men
vad som än händer,
så VET jag vem eller vilka som aldrig nånsin sviker.
puss.

Screw that
Forget about that
I don't want to think about anything like that
Screw that
Forget about that
I don't want to know about anything like that

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar