Powered By Blogger

21 november 2013

invisible touch

"I think I'm going batshit.
I need to do something".
(Maddison in An American Horror Story)


Magen fungerar aningen bättre efter 1 veckas medicinering. 
Men långt ifrån bra, ändå.
Ska fortsätta med medusinen minst 1 vecka till.
Så vi får se.
Fast det bästa för magen
för huvudet
för hela kroppen
vore att kunna släppa allt.
Börja om från ruta ett.
(nej, inte ruta ett. men från en NY ruta ett. en annorlunda ruta ett).
Hur gör man?

Håller tankarna borta med hjälp av tv-serier.
Enda som funkar nu just.
Håller mig ganska isolerad.
Känns både bra och inte bra.
Loggar inte in
undviker att svara
tar inte steg i onödan.
Väntar jag på att någon annan ska ta steg mot mig?
Kanske.
Jag väntar definitivt fortfarande på
att Någon ska ta mig hand
och säga att allt ordnar sig.

Lever på stand by
för jag vill inte vara någons stand in.

 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar