Powered By Blogger

19 juni 2013

... aldrig fucka up

Att man aldrig lär sig.
Borde banne mig tatuera
...bara fucka up
på ett synligt ställe.

Hudlös himmel
Hårlös hud
Mardrömmar från helvetet
O-fungerande kropp

Inser det att det omöjliga är stört O-Möjligt
men hjärnan tycks sakna viktiga delar.
Eller fungerande delar.

Det fanns en väg till mitt hjärta (?)
som är lika bränd och övergiven som alla mina brända broar.
Kanske
KANSKE
går den att reparera med gamla vinkorkar och grenar från Weirwood.
(http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Weirwood)

Jo tack, jag är helt nykter.
Ibland måste man väl för fan få flumma lite.

Rycker på axlarna och flinar i mjugg.
Blundar och tar ett djupt andetag när ingen ser.
Jag har haft konstiga blåmärken på armen i snart 2 veckor.
Som fingeravtryck. Eller fingermärken. Av tre fingrar.
Var gång jag ser dem i spegeln tänker jag;
Vem har försökt få mig att stanna upp?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar