Powered By Blogger

27 maj 2014

the failing Girl

Det är alarmerande att jag varken har ork eller motivation till att skriva.
Väldigt alarmerande.
Eftersom huvudet ändå konstant är fyllt av.. allt.
Men jag orkar bara inte skriva nu just.
.. om hur bra jag mådde hela förra veckan och nu står jag där på den jävla kanten igen.
.. om min fysiska hälsa som blivit så mycket värre igen.
.. om hur ur-uselt jag sover.
.. om hur jag vaknar efter 2 timmars sömn och kan inte somna om trots höga doser medicin.
.. om min jävla karusell i magen.
.. om att spontan-spy i duschen eller i handfatet för att det bara liksom kommer utan förvarning.
.. om hur allt jag äter ger mig kväljningar.
.. om hur en endaste människa kan få mig att må så fruktansvärt illa. På alla sätt och vis. Bara att behöva se den människan får mig att vilja ta till våld.
.. om hur mycket jag kan hata och förakta just denna människa.
.. om hur jag är intill döden trött på att mitt LIV måste vara beroende av någon jag avskyr och inte vill ha något att göra med men är ändå tvungen..
.. om att jag behöver fråga lov när jag vill göra något.
.. om hur jag helt enkelt inte orkar längre såga förlåt för saker jag sagt/gjort och inte få något tillbaka. Bara ännu mera skit.
.. om hur jag blivit utnyttjad.
.. om hur jävla besviken jag konstant blir på människor. Gång efter gång efter gång.
.. om hur jag totalt tappat tron på det motsatta könet.
.. om hur jag inte längre tror på Kärleken.
.. om hur jävla helvetes ensam jag känner mig trots bra Vänner.
.. om att jag ofta akänner mig totalt onödig och som Den Felande Länken.
.. om hur jag vissa dagar bara inte vill existera.
.. om att jag dagligen tänker på att det är bäst att inte ha kontakt med någon överhuvudtaget.
.. om att jag skäms över hur jag ändå ibland tvivlar på De som faktiskt bryr sig om mig.
.. om hur jag ändå fått nya Vänner som jag faktiskt trivs med jädrans bra.
.. om hur svårt det ibland kan vara att umgås med Männsikor jag ändå tycker om.
.. om att släppa taget och bli släppt.
.. om... livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar